Nowa wersja systemu enova365 o numerze 2412.3.4 jest dostępna!

Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu nowej wersji systemu enova365 oznaczonej numerem 2412.3.4. Aktualizacja ta wprowadza istotne usprawnienia oraz nowe funkcjonalności w modułach Handel, Księgowość, Księga Inwentarzowa oraz Kadry i Płace.

Zmiany związane z przepisami w obszarze Kadry i Płace:

  • Deklaracje GUS Uaktualniono wydruk Zestawienie Z-02 oraz wydruk Zestawienie Z-14 zgodnie z udostępnionymi wzorami.
  • Deklaracje ZUS Dodano nowe kody świadczenia/przerwy obowiązujące od 19.03.2025 r. : 341 oraz 342.
  • Nieobecności Umożliwiono skorzystanie z uzupełniającego urlopu macierzyńskiego, który od 19.03.2025r. będzie dostępny dla rodziców dzieci przedwcześnie urodzonych oraz wymagających dłuższej hospitalizacji (urlop dla rodziców wcześniaków).

Zmiany związane z przepisami w obszarze Księgowość:

  • Deklaracja IFT-2 Zaktualizowano formularze, wydruki i schematy eDeklaracji dla deklaracji IFT-2/IFT-2R do wersji 11, obowiązującej od 1 stycznia 2025 r.
  • Sprawozdania finansowe Udostępniono nowe definicje zestawień dla rachunku zysków i strat w jednostkach małej oraz innej. Dodano także nowe definicje zestawień księgowych dla skonsolidowanego rachunku zysków i strat w wersji porównawczej oraz kalkulacyjnej.
  • Sprawozdania finansowe Dodano parametr „Blokada” do zestawień księgowych i zablokowane zostały dotychczas obowiązujące definicje RZiS.
  • e-Sprawozdania Udostępniono nowe schemy logiczne dla e-Sprawozdań finansowych, zgodne z obowiązującymi przepisami (wersja 1-3 dla jednostek: innej, małej, mikro, OP oraz skonsolidowanej).
  • Nowe filtry w zestawieniach księgowych Dodano funkcję blokowania zestawień oraz nowy filtr umożliwiający wyświetlanie zablokowanych dokumentów.

Nowość w module DMS- e-Podpis Konektor

Jednym z kluczowych elementów nowej wersji jest dodatek e-Podpis Konektor, który umożliwia integrację enova365 z platformą Autenti. Dzięki temu użytkownicy mogą szybko i bezpiecznie podpisywać dokumenty elektronicznie, bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń.

Nowa funkcjonalność pozwala na:

  • Integrację z API platformy Autenti (wymagany osobny zakup usługi podpisu elektronicznego w Autenti oraz dostęp do API po stronie platformy).
  • Podpisywanie umów z kontrahentami i pracownikami.
  • Obsługę dokumentów księgowych, kadrowych oraz urzędowych,

Pełna lista zmian dostępna jest w ulotce: https://download.enova.pl/ulotka/podstawowa/net/2412/3.4/

Przewiń na górę