Twoja firma zarządza nieruchomościami? Wynajmujesz lokale biurowe, usługowe lub zarządzasz własnymi obiektami? Teraz z enova365 możesz jeszcze łatwiej kontrolować wszystkie aspekty związane z nieruchomościami! Przedstawiamy nowy moduł enova365 Nieruchomości – kompleksowe narzędzie do ewidencjonowania, planowania i rozliczania najmu oraz zarządzania dokumentacją techniczną. Co zyskasz dzięki modułowi „Nieruchomości” w enova365? Przykładowe zastosowanie modułu: Firma zarządzająca biurowcami […]
Aktualności
enova365 w wersji 2304 jest dostępna
Opublikowana została nowa wersja programu enova365 – wersja rozwojowa 2304. W ramach wersji udostępniono m.in. nowe menu nawigacyjne, funkcjonalność Aktualności, możliwość rezerwacji stanowisk pracy w Pracy Hybrydowej, nowe funkcjonalności cyklicznych rozliczeń w module Nieruchomości czy rozbudowane wtyczki i obsługa procesów i powiadomień w Workflow. Interfejs przeglądarkowy Interfejs mobilny Pełna lista zmian dostępna jest w ulotce: […]
Komunikat dotyczący wypełniania PIT rocznych 36, 36L oraz 28
Komunikat: dotyczy wypełniania PIT rocznych 36, 36L oraz 28 z wykorzystaniem plików XML, zawierających częściowe dane z systemów księgowych Informujemy, że Ministerstwo Finansów zrezygnowało w tym roku z rozwiązania umożliwiającego zaczytanie do formularzy publikowanych na stronie podatki.gov.pl plików XML zawierających częściowe dane z systemów księgowych, a następnie uzupełnienie pozostałych danych niezbędnych do rozliczenia rocznego PIT […]
Nowa wersja enova365 o numerze 2212.5 jest dostępna!
Nowa wersja enova365 to przede wszystkim dostosowanie do kolejnej transzy zmian w przepisach w roku 2023. W wersji zostały udostępnione zmiany w modułach Kadry i Płace (nowelizacja Kodeksu pracy) w Pulpitach Pracownika i Kierownika oraz w Ewidencji Środków Pieniężnych. Czas pracy i nieobecności Dodano nową listę w Pulpicie kierownika w zakładce Czas pracy i nieobecności […]
Opublikowano nową wersję enova365 o numerze 2212.3.8
enova365 2212.3.8 to kolejna wersja systemu, w której wprowadzono lub zmieniono działanie funkcjonalności związanych ze zmianami w przepisach obowiązujących od 2023 roku. Zmiany dotyczą m.in. obowiązku autozapisu do PPK pracowników od marca 2023 r., deklaracji CIT, obsługi kontrahentów z tzw. Grup VAT.
enova365 w wersji 2212.1.1 jest już dostępna!
Opublikowano nową wersję enova365 o numerze 2212.1.1, która zawiera kolejną (po wersji 2212.0.0) transzę nowych lub zmienionych funkcjonalności systemu związanych z nowymi przepisami.
Nowa wersja enova365 2210.3.8 jest już dostępna
Jak każdego roku późną jesienią rozpoczyna się cykl wydań wersji oprogramowania enova365 związanych ze zmianami w przepisach, które mają obowiązywać od początku 2023 roku. Najnowsza wersja to przede wszystkim pierwsza część zmian w obszarze Kadr i Płac.
Wersja 2210.2.2 systemu enova365 jest dostępna!
Wersja 2210.2.2 systemu enova365 jest wersją rozwojową. Udostępnione zostały nowe funkcjonalności w obszarach: BI, Sprzedaż i CRM, Handel i Magazyn, Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Procesy, Projekty i usługi, Produkcja, Systemowy.
Udostępniony również został nowy moduł – Nieruchomości.
Nowa wersja enova365 o numerze 2204.3.5 jest dostępna!
Najnowsza wersja programu to przede wszystkim dostosowanie modułów Kadry i Płace oraz Księgowość do zmian w przepisach prawa, jakie będą obowiązywać od 1 lipca 2022 roku w ramach Polskiego Ładu 2.0.
Dostępna jest nowa wersja enova365 o numerze 2204.2.2!
W dniu 13.05.2022 roku opublikowana została wersja systemu enova365: 2204.2.2. W wersji udostępniono nowe funkcjonalności systemu w obszarach: Handel, Finanse i Księgowość, Kadry i Płace