
Handel i magazyn
Moduł Handlowo-magazynowy enova365 wspiera kompleksową obsługę ofert, zamówień, dokumentów handlowych i magazynowych. Może być dostosowany do indywidualnych potrzeb firmy, jest konfigurowalny i zapewnia dostęp do funkcjonalności zgodnych z modelem biznesowym Twojej firmy.
Umożliwia planowanie i generowanie zamówień do dostawców, kontrolę i pełną obsługę zamówień od odbiorców. Zapewnia sprawne zarządzanie magazynem i obsługę kontrahentów.
Obsługa zamówień i zleceń
Program magazynowo-sprzedażowy enova365 pozwala automatycznie tworzyć wiele dokumentów handlowych oraz magazynowych wraz z powiązaniami między nimi. Możliwe jest skonfigurowanie dowolnego obiegu dokumentów np. od oferty, przez zamówienie, zaliczki do końcowych dokumentów handlowych i magazynowych.
Sprzedaż i zakupy
Program enova365 posiada zdefiniowane podstawowe dokumenty sprzedażowe oraz zakupowe, pozwalające realizację transakcji krajowych, unijnych czy eksportowych. Moduł Handel umożliwia wskazywanie konkretnych zasobów na pozycjach dokumentu sprzedaży oraz nadawać numery partii towarów przyjmowanych na magazyn.
Obsługa magazynu
Moduł handlowo-magazynowy pozwala śledzić stany magazynowe bieżące i historyczne, generowanie automatycznych dokumentów magazynowych w powiązaniu z handlowymi oraz dokładną analizę rozchodów towaru i źródeł jego dostaw.
Wsparcie e-commerce
enova365 może zostać zintegrowana ze sklepem internetowym m.in. WooCommerce lub Shoper. W ramach integracji możliwe jest przesyłanie towarów z enova365 do e-sklepu, kontrola stanów magazynowych, pobieranie zamówień i kontrola realizacji zamówień.
Pulpit Kontrahenta
System enova365 można rozbudować o specjalny Pulpit służący obsłudze Klientó w strefie B2B. Dzięki wdrożeniu Pulpitu Kontrahenta Twoi Klienci mogą składać zamówienia czy kontrolować wystawione dla nich faktury oraz nierozliczone Zobowiązania, oszczędzając swój i Twój czas. To również dodatkowa strefa dla wsparcia komunikacji z Twoimi Klientami.

Moduł CRM enova365 może być wykorzystywany do pracy gdziekolwiek się znajdujesz. W biurze, w podróży, w domu – zawsze możesz być w kontakcie z pracownikami, kontrolować finanse, przydzielać zadania.
CRM wykorzystany przez handlowca daje możliwość bieżącej kontroli zadań związanych z kontrahentami oraz transakcjami. System enova365 jest narzędziem do obsługi procesów handlowych i biznesowych w firmach o różnych profilach.

Sprzedaż i CRM

Kontakt z Klientem
Po każdym kontakcie z Klientem enova365 CRM umożliwia gromadzenie informacji o czynnościach i zadaniach wykonanych oraz zaplanowanych w stosunku do Klienta. CRM pozwala tworzyć Zdarzenia, Kampanie, Zadania czy zwykłe notatki z rozmów.
Obsługa procesów
Dzięki powiązaniu enova365 CRM z modułem handlowym, można automatycznie wysyłać powiadomienia, np o niezapłaconych fakturach e-mailem lub SMS-em. Możliwe jest również prowadzenie procesów związanych z supportem czy reklamacjami.
Poczta CRM i SMS
Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS umożliwiają powiadamianie użytkowników o przydzielonych im zadaniach, kontakt z Klientami w sprawie transakcji bez potrzeby korzystania z zewnętrznego klienta poczty.
Aplikacje mobilne
Bieżące monitorowanie harmonogramu zadań, dane kontaktowe do Klientów zawsze pod ręką czy natychmiastowa rejestracja zdarzeń handlowych nie są problemem, gdy enova365 może być instalowana jako aplikacja na Adroid lub iOS.

Produkcja
System enova365 z modułem do zarządzania Produkcją to automatyzacja produkcji przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
Moduł jest zintegrowany z modułem handlowo-magazynowym, co pozwala na przeprowadzenie pełnego procesu obsługi Klienta od zamówienia przez proces produkcji aż do momentu sprzedaży.

Produkcja na zamówienie
enova365 umożliwia zarządzanie procesem produkcji na każdym etapie, szybką kalkulację kosztów wytworzenia, planowanie produkcji na podstawie operacji przypisanych do poszczególnych etapów procesu produkcji, przyjęcia produktów na magazyn, a następnie sprzedaż i wydanie z magazynu do Klienta. Cały ten proces może zaczynać się od indywidualnego zamówienia Klienta lub nawet oferty dla Klienta.
Zarządzanie magazynem
Powiązanie enova365 Produkcja z modułem magazynowym to możliwość kontroli pełnego obiegu od przyjęcia materiałów i surowców do magazynu, przez rezerwację na potrzeby danego zlecenia, aż do przyjęcia na stan i rejestracji wydania z magazynu wyrobów gotowych.
Produkcja seryjna
Proces produkcyjny budowany jest w oparciu o wzorcowe operacje oraz technologie wyrobów gotowych, a to oznacza, że program enova365 pasuje do firm produkcyjnych działających w oparciu o produkcję seryjną.
Obniżenie kosztów
Każde zlecenie produkcyjne składa się z operacji, do których przypisujemy materiały, zasoby maszynowe oraz osobowe niezbędne do przeprowadzenia procesu. Stała kontrola poszczególnych etapów produkcji oraz różne dostępne metody kalkulacji kosztu wytworzenia wyrobu gotowego mają znaczny wpływ na realne obniżenie kosztów produkcji.