Business Intelligence

Narzędzie enova365 BI daje wiedzę niezbędną do podejmowania decyzji biznesowych. Podstawą działania są wskaźniki – liczbowe, procentowe, tekstowe – dostępne bezpośrednio w systemie ERP.
enova365 BI pozwala konfigurować wskaźniki, raporty na podstawie danych z innych modułów systemu, dzięki czemu można jeszcze lepiej zarządzać procesami biznesowymi w Twojej firmie, np. przez kontrolę dynamiki sprzedaży, analizę nieobecności pracowników, weryfikację wyników sprzedażowych lub finansowych. Na podstawie uzyskanych informacji będziesz podejmować decyzje najlepiej wpływające na efektywność Twojej firmy.
  • Panele BI

    enova365 BI został wyposażony w narzędzia do tworzenia wizualizacji metodą drag&drop. Pozwala to na rozmieszczanie i skalowanie wykresów, wskaźników, czy tabel w dowolny sposób. Dzięki Panelom BI można kontrolować, które dane i w jakiej formie będą widoczne dla określonych operatorów.

  • Wskaźniki i raporty

    BI to szybki dostęp do wskaźników i raportów, dostępnych na listach oraz w zakładkach formularzy. Można korzystać ze standardowo zdefiniowanych lub tworzyć dowolne swoje. enova365 pozwala tworzyć wskaźniki i raporty na podstawie danych całościowych lub sparametryzowanych, aby uzyskać informacje, które maksymalnie możesz wykorzystać w swojej firmie.

  • Współpraca z narzędziami zewnętrznymi

    Narzędzia Business Intelligence możesz zintegrować z zewnętrznymi narzędziami do wizualizacji, np. Power BI. W tworzeniu raportów przydatne będą domeny, czyli widoki baz danych SQL, które w enova365 przygotujesz nawet bez znajomości języka SQL.

  • Pełne informacje

    Licencja enova365 BI pozwala na korzystanie z modułu wielu użytkowników, zatem możesz generować raporty, widoki i wskaźniki dla poszczególnych operatorów w różnych miejscach systemu. Każdy użytkownik, może kontrolować informacje niezbędne dla wykonania powierzonych mu zadań i na bieżąco kontrolować realizację celów.

Panel Workflow enova365 pomaga usprawnić współpracę i przepływ informacji w firmie. Każdy użytkownik systemu może obsłużyć zaprojektowane w systemie procesy, bez względu na stanowisko.

Moduł Workflow pomaga obsługiwać i generować automatyczne zadania, co wspiera czynności wykonywane cyklicznie. Każdy użytkownik otrzymuje powiadomienia dotyczące przypisanych mu zadań oraz może w Panelu takie zadanie obsłużyć, przekazać do dalszej obsługi przez kolejnego operatora oraz oznaczać zadania jako zakończone.

Moduł Workflow jak cały system enova365 jest dostępny z wielu urządzeń, także mobilnych.

Procesy

  • Workflow

    Moduł Workflow enova365 jest integralną częścią systemu - można z jego poziomu obsłużyć procesy w całej aplikacji. Organizacja pracy w Firmie jest wspirana przez mechanizmy przydzielania zadań oraz kreatory przeprowadzania poszczególnych etapów procesu.

  • Przepływ dokumentów

    Workflow i DMS to narzędzie wspierające zarządzanie dokumentami w Firmie. DMS to przede wszystkim archiwizacja, przechowywanie i porządkowanie dokumentów, a w procesie przetwarzania dokumentu w systemie może uczestniczyć wielu operatorów (elektroniczny obieg dokumentów).

  • Harmonogram zadań

    Harmonogram zadań wykonuje określone, powtarzalne czynności w enova365 bez udziału operatora. Może automatycznie w określonym czasie wyzwalać zadania, takie jak: wysyłanie powiadomień do klientów, generowanie informacji o nieopłaconych w terminie dokumentach czy powiadomienia o zbliżających się zadaniach/zdarzeniach.

  • Edycja procesów

    Dzięki enova365 Workflow wyznaczone zadania trafią do odpowiednich osób. Jest to szczególnie istotne, np. w procesie uzgadniania zastępstw na czas nieobecności pracownika czy w procesie przetwarzania dokumentu kosztowego.

Projekty

enova365 Projekty to zestaw narzędzi umożliwiających kontrolę nad finansami w procesie planowania i realizacji inwestycji na każdym etapie projektu. Jest to program do zarządzania zadaniami i zdarzeniami oraz automatycznego szacowania kosztów i przychodów.

Moduł Projekty konfigurujemy w połączeniu z innymi modułami enova365, a więc obejmujemy nim różne obszary działalności, np. finanse, kadry i płace czy handel.

  • Projekt

    enova365 Projekty jest dostępna w wersji klasycznej jak i mobilnej. Pozwala w dowolnym momencie i miejscu przeglądać wszystkie projekty, zarządzać budżetem poszczególnych inwestycji, weryfikować etapy realizacji czy oceniać plan biznesowy.

  • Kontrola budżetu

    Długofalowe planowanie kosztów i przychodów, porządkowanie pozycji w planowanym i tworzonym budżecie, zarządzanie projektem z dostępem do dokumentów handlowych, monitorowanie kwot przypisanych do dokumentów, schematy podziału z automatycznym przypisywaniem dokumentów do przedsięwzięć.

  • Przepływ dokumentów

    Integracja z modułem CRM to dostęp do funkcjonalności umożliwiających tworzenie, zarządzanie i utrzymywanie relacji z Klientem. Tworzenie i przeglądanie listy kontrahentów to możliwość przypisywania realizowanych projektów do Klientów, tworzenie Kampanii i wiązanie ich z projektami.

  • Raportowanie wyników

    Opisy analityczne do porządkowania danych z dokumentów ewidencyjnych czy handlowych, a także transakcji. Projekty enova365 to także obliczanie rzeczywistego kosztu wynagrodzeń w oparciu o zestawienie czasu pracy z projektami.

Przewiń na górę